Известие

Collapse
No announcement yet.

Приятели помогнете-след измиване на двигател колата е кофти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Приятели помогнете-след измиване на двигател колата е кофти

    Приятели измих си двигателя на автомивка с пароструика и след това като почна да прекасва не може да се познае че е Alfa 155 от автомивката я взех и пред гаража преди да я вкарам още повече прекъсваше и паткаше(некав звук на клапа).Моля Ви помогнете мн се притеснявам.БЛАГОДАРЯ колеги предварително
    Kappa SW
    Bravo GT
    Mondeo RS

  • #2
    Не е трябвало да го миеш така... като го подсушиш ще се оправи

    Напиши в подписа каква ти е колата 8V, 16V...

    Почвай от свещите.
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #3
      Като изсъхне, ще се оправи - остави я ня слънце
      мисля, че не е добре да я караш преди да изсъхне

      Comment


      • #4
        като махнах капака за свещите имаше много вода изсуших я кабелите също запалих я и се пооправи но продалйава да патка и то здравата и то при форсиране,това ме притеснява повече,и още нещо при всмукателните колектори(пластмасови)се чува некво съскане-то от къде мойе да бъде,мн съм притеснен помогнете
        Kappa SW
        Bravo GT
        Mondeo RS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Ivo Mitkowsky
          като махнах капака за свещите имаше много вода изсуших я кабелите също запалих я и се пооправи но продалйава да патка и то здравата и то при форсиране,това ме притеснява повече,и още нещо при всмукателните колектори(пластмасови)се чува некво съскане-то от къде мойе да бъде,мн съм притеснен помогнете
          има едни гумени уплътнения дето колектора се хваща за всеки цилиндъ...виж ги как са ... другия вариант е по-лош ако е сцепен колектора.... като даваш газ глъхне ли колата?


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #6
            уплътненията са чисто нови,тя не глъхне а изпатква при форсиране и колко по рязко се форсира толкова е по голямо гърменето,а при съвсем леко подаване на газта не патка.Благодаря
            Kappa SW
            Bravo GT
            Mondeo RS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Ivo Mitkowsky
              като махнах капака за свещите имаше много вода изсуших я кабелите също запалих я и се пооправи но продалйава да патка и то здравата и то при форсиране,това ме притеснява повече,и още нещо при всмукателните колектори(пластмасови)се чува некво съскане-то от къде мойе да бъде,мн съм притеснен помогнете
              Незнам откъде е това съскане,но в случая едва ли то ти е причината.
              От скромния си опит и наблюдени съм забелязал,че почти почти винаги причина за "гърменето" е някаква неизправност по запалителната система-кабели,свещи,дистрибуторни капачки и т.н.В твоя случай най-вероятно е влагата.Как по-точно си я изсушил тая вода?
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #8
                Може смукателния колектор да се е извадил от маншоните от някоя от детонациите "патканията" и за това да съска.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #9
                  Абсолютно идентичен случай на твоя - с колегата Миро измихме неговата веднага щом я взехме от автокъщата и в резултат същото наводнение.Оказа се, че лулите на свещите са пробили - нови кабели и свещи и ни можахме да познаем колата - почна да върви по-добре от преди.

                  Comment


                  • #10
                    От 2г. не съм мил двигателя точно по тая причина. Последния път като го мих свещите бяхя под вода. Оправи се след 2 дни сушене. Вече е доста мръсен и като се сетя ,чепак трябва да го мия....ушъс .
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • #11
                      Миене в другият живот - в този не. 1 път я измих и се чудя как успях да я подкарам , то не бяха мъки, паткания , работа на 2-3 цилиндъра , ускоряване по зле от Икарус.
                      на слънце и се оправи
                      Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                      Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                      Comment


                      • #12
                        И аз го ядох тоя с миенето като я купих преди 2 години. Повече такава грешка не правя. Колегата kris11 го е описал много точно
                        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                        Мненията са като задниците - всеки си има!

                        Comment


                        • #13
                          Тази кола не се оправя бе хора отивам всяка сутрин да я припалвам и леко като фурсирам(студена) и пак си припатква и от към всмукателните колектори това съскане си продължава,сложих си охото на колектора и сякаш се чува отвътре тва съскане от какво мойе да бъде това направо съм изперкал ПОМОГНЕТЕ,и аз съм един от вас няма да Ви предам със марката и модела
                          Kappa SW
                          Bravo GT
                          Mondeo RS

                          Comment


                          • #14
                            може да са бутнали кутията с пароструйката и да смуче въздух. по лошо ако си с пластмасова може да се е пукнала. пробвай с цигара на завет да видиш дали дърпа дима. е най много да са ти напълнили дебитомера с вода
                            пс: алф съм.
                            ппс: автомивката - враг на туинспарка
                            155 2.0 TS 8V
                            ex 33 1.4 imola - 3i3i

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от racer666
                              Абсолютно идентичен случай на твоя - с колегата Миро измихме неговата веднага щом я взехме от автокъщата и в резултат същото наводнение.Оказа се, че лулите на свещите са пробили - нови кабели и свещи и ни можахме да познаем колата - почна да върви по-добре от преди.
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment

                              Working...
                              X